1. Első lépésként tisztítsuk meg a sérült felületet SprayMax szilikonmentesítővel
	
	 
2. Második lépésként kicsi 75-mmes csiszológéppel, vagy kézi csiszolással csiszoljuk be a felületet P400 csiszolópapírral - ha szükséges használjunk műanyagra való Lechler Multi kittet.
	
3. Harmadik lépésként maszkoljuk körbe a sérült részt, majd szilikonmentesítővel tisztítsuk meg a felületet. Ezt követően színtelen Kwasny műanyag alapozóval fújjuk meg a nyers műanyagok.
	
4. Negyedik lépésben válasszunk a fedő színnek megfelelő alapozót és fújjuk meg vele a kimaszkolt felületet - jelen esetben feketét használtunk.
	
5. Ötödik lépésként csiszoljuk fel a megszáradt alapozót P600as KOVAX Assilex csiszoló ívvel, vagy KOVAX kék színű kétoldalas szivaccsal.
	
6. Hatodik lépésként az alapozott rész környezetét is mattítsuk meg KOVAX Assilex k1000-1200 csiszolóívvel vagy méz színű KOVAX kétoldalas szivaccsal.
	Tipp! Ügyeljünk rá, hogy bőven túl nyúljon a mattított rész a jelenleg még csak alapozott részen. 
	
7. Hetedik lépésként portalanítás és zsírtalanítás után az alábbi képek szerint maszkoljuk ki a lökhárítónkat. A lakkozni kívánt részt körbe határolhatjuk "falckukaccal" vagy vissza hajtott KOVAX maszkoló szalaggal is. A színt több sorban, vékonyan szükséges felvinni a felületre, a rétegek között pedig a lehetőség szerint szellőztetni a felületet.
	Tipp! Nem szabad elsőre készre fújni a felületet, mert a szemcsék összefolyhatnak, emiatt hamar elmehet a kedvünk az egésztől, és a végeredmény sem lesz szép. Ennél a lépésnél fontos a türelem! 
	
 
	
8. Nyolcadik lépésként védjük meg az elkészült felületet 2k SprayMax lakkal. Itt is fontos, hogy a lakkozás a felmattított részen belül maradjon. A széleit fújjuk meg SprayMax Beispritzverdünung-gal vagy Beispritzlack-kal.